wtorek, 1 września 2009

Bomba! ;)


Szkolnie! Jest bosko. Tu zdjecie wykonane w ogodzie u Isy. Jak na studentki Colégio Ewangéliko przystalo, w mundurkach oczywiscie ;P

Teraz pisze troszke rzadziej, bo poznalam nowych ludzi chodze na spotkania, party, kawy, herbaty i ciateczka, ale nie zapominam o Was i caly czas sie odzywam :)

Padla propozycja zmiany klasy na 2ºA, bo podobno tam lçudzie lepiej gadaja po angielsku, wiec stwierdzialm, ze troszke sie tam pokrece i sprawdze, czy rzeczywiscie tak jest. Kicha. Pâmela (dzieczyna, ktora za chwilke jedzie do Meksyku na wymiane) nie umie wykrztusic slowa po angielsku. Co prawda sa w tej klasie uczniowie z ktorymi moge sie dogadac, ale mozemy sie spotykac po szkole ;)
O! Juz wiem dlaczego przedzial wiekowy w mojej klasie jest taki ,,rozwlekly". Wiec tak 2º jest przypisana tylko i wylacznie dla 15 i 16 latkow, Yasmina jest w tej klasie dlatego, ze powtarzala klase, a ja dlatego, ze gdybym poszla do 3º od lutego musialabym isc znow do klasy 3º (bo u nich po 3º gimnazjum idzie sie na uniwersytet, a ja nie moge i nie chce na razie tak wysoko celowac :P), a tak to skoncze tu klase 2º i razem z ,,rowiesnikami" (hihi) przejde oczko wyzej :)
Ostatnio chodze jakby mnie ktos do pralki wrzucil i ze trzy razy odwirowal, tylko bym spala i spala i spala...
Wow! Jestem Specjalista Od Jezykow Obcych!
Poszlam sobie ostatnio do sklepu, kupilam co chcialam podziekowalam, zaplacilam i wyszlam. Bez tlumacza! Bez rozmowek! Bez translatora! Tak wiem, jestem zdolna nie musicie tego pisac w komentarzach :P
Napisalabym w sumie cos ciekawego, ale jestem strasznie zmeczona, bo jestem po spotkaniu klasowym i strasznie sie nameczylam sluchajac tego ich ,,chinskiego"..
U mnie jest dopiero 19:30 ale lece spac.
Beijo Amigos!

Brak komentarzy: